Diensten/meditaties Diensten/meditaties

Bijna elke zondagochtend is er een kerkdienst in Bathmen. Op de oneven zondagen ook in Okkenbroek.
Eén keer per twee weken is er op zaterdagavond een kerkdienst in ‘t Dijkhuis.
Met ingang van 1-1-2024 gaan we naar één dienst per zondag. Het rooster wordt nog bekendgemaakt. Houd de website in de gaten!

Van 13 november tot Pasen worden eens per 2 weken op zaterdagavond Vespers gezongen en gebeden in de kerk in Bathmen. Dit zijn momenten van bezinning en contemplatie van ongeveer een half uur, die samen met leden van de katholieke kerk in Lettele worden voorbereid. Een mooie traditie, nu al bijna 50 jaar oud!

De diensten en vespers staan vermeld in de agenda en in de rechterkolom van het scherm. Bij de toelichtingen van de diensten die u aanklikt staat de kerkbrief vermeld, en een link naar
kerkdienstgemist Bathmen  of Okkenbroek

Op zaterdagochtend wordt gemediteerd in het koor van de kerk in Bathmen. Tijdens de advent en de 40 dagentijd zelfs elke dag behalve zondag.